Kezdd itt: Hirdetések az első lépéstől a sikeres kampányokig
Ha most itt vagy, akkor biztosan szeretnél fejlődni a hirdetések terén.
Akár hirdettél korábban, akár még az első hirdetésed előtt állsz, jó helyen jársz!

Kattints a neked megfelelő kategóriára:
⇒ Hirdetés Bevezető Kurzusok – kezdőknek, ha még sosem hirdettél, akkor innen indulj.
⇒ Hirdetés Készítő Kurzusok – ha már hirdettél korábban, de nem vagy megelégedve az eredménnyel.
⇒ Céges Személyes Kurzusok – vállalatok számára, ha szeretnéd a marketinges kollégáid tudását felfrissíteni, vagy mégjobban vállalkozás specifukusan hirdetni.
Célom, hogy segítsek neked a hirdetések világában eligazodni, és sikeres hirdetési kampányokat futtatni.
Hirdetés Bevezető Kurzusok
Ha még sosem hirdettél, ez a tökéletes hely számodra. Ebben a szekcióban az alapoktól kezdve mutatom be a hirdetési alapokat, a legfontosabb elméleti tudást, mint mit és kinek érdemes meghirdetni.

Ne ijedj meg, ha számodra ez még bonyolult, vagy érthetetlen. Indulj el a javasolt úton! Már csak az első 2 lépéssel képes leszel önállóan sikeres hirdetést létrehozni. De ha végig mész a lépcsőn, akkor jobb leszel némelyik hirdetés szakitól is. 😉
Facebook Hirdetés Kurzusok
01
Hirdetés Kisokos – hogy megértsd a hirdetések működését
1,5 órás videó kurzus, amely megmutatja, miért nem működnek egyes hirdetések, és mi kell a sikeres hirdetésekhez. Emellett megmutatom a tervezés legfontosabb elemeit, a költségeket és a várható bevételeket.
02
Hogyan kezdd el az első Meta hirdetésed?
5 leckés + házi feladatos videó kurzus, ami segít elindulni a hirdetések világában. Összeszedtem, mire van szükséged, hirdetési fiók létrehozás, célközönség meghatározás, valamint szöveg és hirdetési kreatív létrehozását tanulhatod meg.
03
Hirdetés készítés lépésről lépésre
Ebben a Gyorstalpalóban megtanulhatod a hirdetéskészítés és megfelelő mérés beállítás lépéseit. A videóban a legfrissebb hirdetéskezelő felületen mutatom be a lépéseket.
04
Hirdetési eredmények megvizsgálása
Ahhoz, hogy tudd, mi működött és mi az amit el kell engedned a hirdetésekben, tudnod kell elemezni és értékelni a hirdetéseid eredményét. Ezt ebben a leckében tanulhatod meg.
Hirdetés Készítő Kurzusok
Ha már hirdettél korábban, de nem vagy elégedett az eredményekkel, esetleg kiadtak a hirdetéskezelést marketingesnek, de csak rosszabb lett, mintha te magad kezelted volna. Ezek a kurzusok neked szólnak. Tanuld meg a haladó technikákat és stratégiákat a jobb konverziók érdekében. Főbb témák:
Meta Gyorstalpaló Kurzus
Lépésről lépésre bemutatom a Meta hirdetések beállításait. Tartalmaz egy hirdetési kalkulátort is, amely kiszámolja a kiadásokat, bevételeket és megtérülést, így előre láthatod, hogy megéri-e az adott termék, szolgáltatás hirdetése.
Google Ads Webshop Kurzus
Kifejezetten webshopok számára készült lépésről lépésre kurzus. Bemutatom a kampányok beállításait és mit és hogyan érdmes elemezni, vagy rendszeresen megtenni a már futó hirdetésekkel.
Google Ads Szolgáltatás Kurzus
Szolgáltatók számára a legmegfelelőbb kampányok elkészítését mutatom be, hogy hatékonyan érhessék el a célközönségüket. Ezenkívül megnézzük a hirdetések kiértékelését és finomhangolását.
Céges Személyes Kurzusok
Vállalatként fontos, hogy a munkatársaid naprakész tudással rendelkezzenek a hirdetési platformok terén. Személyes jelenléttel tartott kurzus célja, hogy fejlesszék a csapatod hirdetési tudását. Választható tréningek:
Hirdetési stratégia kidolgozása
4-6 órás munkafolyamat, ahol megbeszéljük az eddigi hirdetési/marketing működést, az elakadásokat.
Kidolgozzuk a személyre szabott hirdetési lépéseket, amely külön szóllítja meg az új, folyamatos beáramló érdeklődőket és a már meglévő vásárló/ügyfél közönséget.
Ennek a díja 360 000 Ft AAM.
Hirdetési tudás fejlesztés
1 napos (8 órás) munkafolyamat, ami tartalmazza a hirdetési stratégia kidolgozás kurzust.
+Cégedre szabottan megnézzük a számotokra a legjobban megfelelő hirdetések technikai beállításait, hogy a kollégák a továbbiakban mégeredményessebb hirdetéseket készítsenek.
Ennek a díja 560 000 Ft AAM.