Megállítana a saját hirdetés szöveged a hírfolyamban?
Ha itt vagy és őszinte vagy magaddal, valószínűleg nem.
Mert a hirdetésszöveged olyan, mint mindenki másé:
udvarias, szép, biztonságos… és láthatatlan.
A vevő nem azt olvassa el, ami jó, hanem ami hat rá.
Ez a különbség a poszt és a görgetésálló hirdetés szöveg között.
A Görgetésálló hirdetésszöveg belépő csomagban ezeket kapod:
– 30 ütős első mondatot, amit nem lehet átgörgetni
– hogyan épül fel egy vevőt hozó hirdetésszöveg
ami segít abban, hogy hogyan készítsd el magadnak akár ma este.
Ez nem sablon. Ez egy gondolkodásmód, kézzel fogható lépésekkel.
Ha szeretnél végre olyan szöveget, amit észre is vesznek,
szerezd me most a Görgetésálló hirdetésszöveg anyagot!
Szimjon Timi vagyok, 2017 óta foglalkozom hirdetésekkel. A hirdetésoktatásban egyedi megközelítést alkalmazok. Nemcsak a technikai beállításokat tanítom, hanem azt is, hogyan érd el a valódi célközönségedet és hogyan számold ki a hirdetéseid megtérülését már az elején.
✔ Költség-bevétel-eredmény számítás az átgondolt hirdetésekért.
✔ Célközönség meghatározás a hatékony elérésért.
Online kurzusaim lépésről lépésre vezetnek végig a hirdetéskészítésen a kreatív tervezéstől a beállításokig, hogy hirdetéseid ne csak működjenek, hanem valódi eredményeket hozzanak. 🚀
Ügyfeleim közt olyan webáruházak vannak, amelyeknek a hirdetései évente 50-70 millió Ft bevételt termelnek.
Emellett olyan szolgáltatókkal dolgozom, akik webináriumokat, kihívásokat vagy csali termékeket hirdetnek, és ahol egy feliratkozó költsége mindössze 50-180 Ft – mert tudom, hogyan kell hatékonyan megszólítani a célközönséget.
Vélemény, hozzászólás?